Day 14 - 3 Healthy habits

Har jag äns några hälso vanor? :(
 
1. Har ju börjat gå på gymmet nu varannan dag. Ska försöka få ännu mer gym kort sen när detta är slut faktiskt. Om jag hinner det innan skolan är slut.
 
2. Jag äter inte så mycket godis och sånt där, mer nu när jag inte bor hemma längre. Vi har knappt aldrig sånt som ligger hemma. Man kanske köper en chips påse på Lördagen bara. Men av det är de Fredrik som äter de mesta. haha tur är väl de. :)
 
3. Jag försöker ta någon promenad varje dag när jag inte har annat att göra. Har också börjat gå till skolan nu varje morgon eftersom det inte är bra att ta bilen så korta sträckor varje dag! :)
 
4. Sen äter jag ganska mycket frukt! Tar alltid en efter gymmet, och försöker alltid ha frukt hemma.
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?