I made it!!

Jag klarade av att ta truckkort! :'D Till och med jag. haha. :p I Måndags första dagen hade vi teori som sagt hela dagen. Det var faktiskt väldigt intressant, så jag har lärt mig en massa saker. Vissa killar gjorde provet redan första dagen. Men jag gjorde det i Tisdags. Och ja, jag hade faktiskt alla rätt på provet! :o Det var 50 frågor och man fick ha sex fel. Jag var inte ett dugg nervös för provet, bara för körningen hela tiden. Han log och blev väldigt glad när han rättade mitt prov. Jag var den ända som hade alla rätt av dom som gjorde provet den dagen. Killarna vet jag inget om. haha. Vi hann inte köra mycket den dagen, bara prova på lite truckar. Killarna blev klara andra dagen och fick sitt kort då.
 
I Onsdags körde vi hela dagen. Han visade hur alla truckar fungerade och så. Till en början när jag körde inomhus så tyckte jag det var ganska svårt. Men sen när jag hade kört några truckar ute så gick det bra. Man hade större yta att köra på ute så man hann fatta om man svängde fel eller inte och rätta upp trucken efter det. Det var en truck jag älskade att köra. Den var så lätt och rolig. :)
 
Igår när jag kom hem så skrev jag till läraren att jag bara kunde vara kvar till kl. 12 idag (bara för Fredrik skulle ha bilen till jobbet). Jag sa att om jag inte hann bli klar så kunde jag komma på Fredagen också. Men han trodde jag skulle bli klar till kl. 12, och det blev jag. :) Blev så glad när jag fick kortet och intyget. Tyckte faktiskt jag förtjänade det. Tror också att han har litat mest på mig med körningen av alla tjejer. :p Tackade han så mycket för all hjälp.
 
Fredrik blev också jätte glad när han kom hem. Fick en stor kram och ett grattis. haha. <3 Han har trott på mig sen jag tackade ja till kursen. :) Får se vad jag ska göra nu. Men om det finns truck jobb att söka så ska jag ju göra det. Kommer ju sakna att köra truck annars! :)
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?