Jobbigt

Bestämde mig för att vara kvar här nere till Måndag. Men usch vad jobbigt det är att man inte har koll på någonting när man inte har varit hemma på så här länge. Känner jätte ångest över att jag inte äns har kollat på sidor om jobb. Jag är ju ganska flitig med det annars. Har inga rutiner alls när man inte är hemma alltså.
 
Men jag orkar verkligen inte att ta buss till Växjö och sen till Alvesta helt själv, och verkligen inte betala det i onödan. När jag ändå kan åka hem med Fredrik när han gör det. Måste verkligen åka hem på Måndag denna gång.. Har ju knappt kläder kvar att använda. Skulle tvätta hos mamma idag men glömde såklart påsen med smutstvätt i Hultsfred..
 
Haha jag får till och med lite panik när jag inte fixat med bilder jag tagit. Får det när jag inte gjort det efter en vecka typ. Har ju inte min hårddisk eller nått här så det går ju inte just nu. Så ja dessa inlägg får fortfarande bli tråkiga just nu. :( Får se vad jag ska hitta på tills Måndag. Om jag och Jennie ska hitta på nått. :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?