Mysig dag

Igår åkte mamma, pappa, Emma och jag till Tranås. Vi hade planerat att gå till dagiset och grilla där, sen åka lite pulka med Joel. Eva trodde inte de skulle bli så bra eller att maten skulle bli så bra. Haha men det blev faktiskt jätte bra! :) De ända var väl att alla frös lite smått. Jag frös mest om händerna och fötterna, men det gör jag ju alltid ändå så. :/ Korvarna och köttet blev väldigt bra som sagt och jag tyckte faktiskt vi hade det jätte mysigt. Brukar ju inte grilla så mycket på vintern. Och maten blir alltid mycket godare ute. :)
 
Detta var andra grillningen för i år. Första var för ett tag sen ute på jakten när jag var med på det. Och även då blev maten godare ute. :p Innan vi gick hem igen så åkte Emma och jag lite i backen med Joel. Sen gick vi hem och åt lite tårta med saft. Min älskade syster fyllde ju år i Torsdags! :) <3 Sen stannade vi någon timme till innan vi åkte hem. :) Var hemma runt åtta, Fredde kom och hälsade på ett tag på kvällen. Idag skulle han upp och jaga. Sen åker vi hem till Alvesta. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Suddiga bilder i backen, märks att Eva hållt i kameran! haha :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?