Truckförarutbilning

Imorgon kommer min klocka ringa kl. 06.00! Han kanske inte sagt det men jag ska nämligen in till Växjö kl. åtta och börja på truckförarutbildning. Jag ska ta truck kort för alla A och B truckar. :p Jag får det helt gratis genom skolan så jag passar på att göra det nu. Det är en snabb kurs, jag kommer vara klar med den nästa vecka. Än så länge vet jag bara att imorgon är det teori från 8 till 17, hela dagen. Sen Tisdag - Torsdag är det praktiskt. Sen tror jag att man ska göra provet och körning. Men alla säger ju att det inte är så stor grej liksom, så jag försöker hålla mig lugnt. Men kommer nog ändå va nervös på Tisdag. Hoppas jag lär mig att köra bra till Fredagen! :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?