Sommarlåtar

Nu när sommaren (förhoppningsvis) är här så har jag börjat fundera på detta med sommarlåtar. Jag har varje år en lista på spotify med sommarlåtar att lyssna på. Nu har jag lagt ihop den förra detta år så jag tänkte lägga ut den här så ni också kan lyssna på låtarna jag tycker är årets sommarlåtar! ;D
 
Giftet - Stiftelsen
Talkning body - Tove Lo
Shut up and dance - Walk The Moon
Best of you - Foo Fighters
Holiday Sun - Afterklaps, Mike Palace
A million voices - Polina Gagarina
Lean On - Major Lazer, MO, DJ Snake
Hello - OMFG
I´m gonna show you crazy - Bebe Rexha
Up - Olly Murs, Demi Lovato
One last time - Ariana Grande
Sun is shining - Axwell^Ingrosso
Waiting for love - Avicii
Fan va bra - Jakob Karlberg
Next to me - Otto Knows
Det draaar - Axel Wikner
Heros (We could be) - Alesso, Tove Lo
Ingen annan rör mig som du - Norlie & KKV
Runaway (U & I) - Galantis
I want you to know - Zedd, Selena Gomez
Nothing really matters - Mr. Probz
Stole the show - Kygo, Parson James
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?