Total besvikelse

Som dom flesta vet så var jag och Fredrik uppe i Stockholm denna helg. Inte enbart men mesta dels för att jag skulle få hoppa fallskärm första gången i mitt liv på Lördagen. Klockan 14 skulle jag hoppa, MEN klockan 10.30 fick jag ett sms att det var inställt p.g.a. inte tillräckligt bra väder. Kan ni gissa hur ledsen och besviken jag var?! Herregud, bröt ihop totalt typ (barnslig som jag är). Men jag var så taggad och såg fram emot denna helg så otroligt mycket.. Men vad ska man göra.. Bara att boka en ny tid om tre veckor igen och HOPPAS på att få göra det då!!
 
 
 
Vi hade inte alls tråkigt i helgen för att detta inte blev av. På Fredagen (när jag inget visste om hoppet) så var vi med Max, underbara Max. haha :) Eller ja vi var på hans syster Evelyns student fest hemma hos dom. Och jäklar att det var folk där till slut. Vi drog kl. halv tolv, och det hade tydligen kommit mer folk sen när vi hade åkt. Men det var hur trevligt som helst faktiskt.
 
 
 
 
 

På Lördagen blev det ju inte så mycket av Uppsala. Så vi åkte till Dennis och väckte honom. Han hade kommit hem från jobb i Indien dagen innan haha så han var ju ganska så duktigt trött. :) Vi spenderade några timmar med honom på Lördagen. Var och hälsade på ett par kompisar i deras garage där dom höll på med sina bilar. Dom berättade en massa om allting, som var ganska svårt att förstå. Men jag kan ju säga att det är inga barn motorer dom håller på med där upp som typ alla här nere. haha :p På kvällen åkte vi till Varmdö på bilträff med Max.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter en stund så åkte vi in till stan. Jag ville gå en runda och ta massa kort på kvällen. :p Vi åkte ner till Djurgården och ställde bilen på Fredriks gamla jobb. Tog djurgårdsfärgan över till andra sidan och så gick vi tillbaka till bilen! :) Blev en sen kväll denna också, så vi var lagom trötta. :p Åkte hem tidigt på Söndagen, stannade på Ikea i Jönköping och så där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var här, utanför Gröna Lunds Entré som vi träffades första gången i Stockholm, haha. Så jag ville ju såklart ta ett kort tillsammans där denna gång! :p <3
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?