Mest Sammanfattning

Har jobbat hela denna helgen medans Fredrik har varit i Hultsfred! Eftersom jag är ledig idag så tänkte jag att det finns lite tid att göra en sammanfattning av helgen och bilderna jag nyss la in från telefonen. :p VARNING långt inlägg med bilder!
 
I Lördags när jag jobbade till 16 så skulle jag spendera kvällen med Johnny (en gammal kompis) och hans tjej Kim. Men han var och klippte sig och klockan blev mycket, jag skulle också upp dagen efter. Jag tog en promenad ner till stan istället. Väldigt mysigt, men lite läskigt sen när det började bli svart ute och gå själv. haha. :p
 
 
 
 
 
 
 
Igår när jag skulle cykla till jobbet så var det 1.5 grader kallt ute. (Ja när det är 1.5 ute så får man säga kallt istället för varmt) :p. Det var lite kallt om fingrarna faktiskt, men jäkligt uppfriskande. Kände mig jätte pigg och lycklig :o haha när jag kom till jobbet!
 
 
 
 
 
 
 
Blev lite tårar i ögonen av den kalla luften när man cyklade. :p
 
 
När jag kom ut 07,15 igen och skulle cykla iväg till den försa brukaren så hade solen också kommit upp. Jag cyklade förbi sjön och var tvungen att stanna och fånga denna morgon utsikt på bild! Jag kom fram till att detta kan vara det bästa med att cykla till jobbet. En tidig, kylig Söndags morgon när alla ligger och sover, medans jag får njuta av denna fina utsikt och lugnet! Dagen startade väldigt bra med andra ord! :p
 
 
 
 
Här är en timme senare när jag cyklade vidare från den första brukaren denna morgon! :)
 
 
 
 
Ja jag jobbade i alla fall till 13.30 igår. Fick bort min kväll på den delade turen som var väldigt skönt. Dagen flöt på hur bra som helst. Mellan kl. halv tio och halv tolv hade jag ingenting planerat på schemat. Så jag gick faktiskt till min älsklings brukare (ja man har faktiskt sånna) och frågade om hon ville ta en promenad med mig eftersom jag ändå hade tid över. Jag kan lova att jag nog aldrig har sett någon så glad under denna tid jag har jobbat med detta. Hon blev så otroligt lycklig över att jag gjorde det för hennes skull och kunde inte tacka mig nog! Det glädje verkligen oss båda! <3
 
Fredrik mötte mig vid jobbet när jag slutade, och vi cyklade hemåt. Vi åkte förbi mat affären och Rusta. När vi kom till Rusta parkeringen, stod där en tjej som inte fick igång sin bil. Fredrik ska ju såklart alltid hjälpa till även om det redan var folk påväg. :p Dom fick dock inte igång hennes bil med kablar så dom puttade igång den. :) Dom blev jätte glada för all hjälp och hade lagt ett tack på däcket när vi kom ut. Två paket batterier, haha passande! :)
 
Vi beställde pizza och tog med på hemvägen, var så jäkla länge sen man åt det. Vi vilade lite och sen cyklade ner till Växjö fotbolls arena. Fredrik hade fått två gratis biljetter från jobbet så varför inte? ;) Kollade första gången På Öster IF. Man fattade rätt så fort att vi båda har glömt ganska mycket om fotboll. :o Vi cyklade hem efter halva andra perioden eftersom dom ledde med 3-1! :) Men det var trevligt att hitta på något annat faktiskt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Idag har jag en ledig dag efter helgen. Jag och Fredrik var uppe kl. halv fem imorse för att kolla på blod månen! :p Vi såg den, och den var faktiskt röd. Kunde inte ta några kort eftersom vi inte har något stativ.. :( När jag vaknade senare och hade käkat frukost tog jag en runda runt Växjö sjön. Så skönt och härligt det är idag med solen!
 
 
 
 
Samma bild som den över, men med ett instagram filter på.
 
Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem över lunchen så äter vi tillsammans.
Förövrigt så är det en vecka kvar idag tills jag börjar plugga. :o haha läskigt. Jag jobbar denna vecka till Fredag och sen kommer jag hoppa in när jag känner att jag hinner och orkar. När jag får också såklart. Men det känns ändå lite tungt att "sluta" jobba på Söder. :( Kommer sakna mina underbara gamla tanter och gubbar. hehe :) Det blir ju inte bättre av att dom flesta av personalen nu också vet att jag sla halvt sluta. Jag kom t.ex. till jobbet kl. 13 i Onsdags och möts direkt av en favorit i personalen. Hon säger då "Sara, jag läste att du ska sluta jobba här, varför då?" Hon verkade lite ledsen över det. Men när jag sa att det var för att jag ska plugga så sa hon att det var för en bra sak i alla fall. Ska se om Emma kan komma på Torsdag och hjälpa mig att baka bullar som jag kan ta med till jobbet på Fredag! :)
 
Idag äntligen fick vi post från polisen!!! ;D Att man kan bli så glad för det, haha men man vet ju vad det är så. Kommer åka direkt idag och hämta vårt vapen och skjuta! :) hehe.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?