Liseberg #2

Var i Liseberg med syrran Emma för några veckor sedan, andra och sista gången för denna sommar. Så denna Liseberg sommaren blev över förväntat bra! :) När Fredrik och jag åkte med Oskar och hans tjej Emma så var det faktiskt rätt mycket folk där och vi åkte inte så speciellt mycket. Men nu när Emma och jag var där mitt i veckan så var det skönt lite folk. Längsta köerna till karusellerna var 20-30 min. :) När vi kom dit så var det typ 0-10 min på allt! (a) Vi åkte t.ex. Helix två gånger direkt efter varandra och fyra gånger den dagen. Måste erkänna att jag var rätt så snurrig i huvudet när vi var påväg hem sedan! :) Jag slänger upp lite bilder från när Emma och jag var där. Jag kom också på att jag aldrig la upp videon som jag satte ihop från när jag var där med Fredrik och dom. Den kommer här också. :p (y)
 
 
 
 
Jag var livrädd i Lisebergshjulet! Vet inte varför, men i början var jag rädd och skakig när vi åkte uppåt. Men det gick över sen. Säger som jag alltid har sagt "om man är högt upp i luften men ändå ser konturer där nere på marken så uppfattar men mer att man är högt upp".
 
  
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
Precis åkt Helix!
 
Och Balder! Ni får ursäkta så man ser ut, men vad begär man efter en karusell! :D
 
Helix igen! (a)
 
  
<--- Och igen, haha! :) - Colorado --->
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?