Va dååligt

Jag bloggar ju nästan ingenting längre. :( För det första är det för de har varit så mycket annat just nu i livet så jag har inte hunnit eller haft en tanke på att blogga. Sedan är fantasin elika med noll. Vill inte ha en tråkig blogg där jag bara uppdaterar om mina dagar varje gång. För just nu följs dem av samma mönster faktiskt.
 
Men i alla fall, sen jag bloggade innan så har det hänt lite. Thailand resan var helt otrolig, är så glad att vi gjorde den resan för den var jättebra och sköön! Vi ska verkligen försöka resa snart igen.
Jag har slutat på mitt vikariat på Bullerbyns förskola, eftersom det nu bara är 10 dagar kvar innan jag börjar skolan igen. Jag har jobbat i hemtjänsten nu några dagar dessa två veckor när jag är ledig. Jag kan säga att jag inte aaalls är motiverad till att börja plugga igen, känns väldigt tungt efter detta uppehåll. :/ Som min chef på hemtjänsten sa idag "du kanske inte har motivation nu men du vet att du måste göra det". Jag vill ju såklart vara utbildad lärare, men just nu känns dessa 3 år jag har framför mig låångt bort.
 
Fredrik och jag har inte varit i Hultsfred på en månad nu, vilket känns såå skönt. Det har varit jätte skönt att bara vara hemma och spendera helgerna tillsammans och med vänner. Vi var ute vid sjön i Söndags med ett par vänner, vilket var mysigt. Älskar att sätta mig vid en brasa i skogen och grilla. (a)
 
Men men dagarna flyter på och det går fort fram. Fredrik åkte till Sälen idag med sitt jobb, så jag kommer vara ensam hemma hela helgen som kanske kommer bli mindre roligt. Jag får försöka att promenera varje dag och sysselsätta mig med något.
 
Jag vet fortfarande inte om jag ska göra en video om Thailand eller om jag kommer lägga upp bilder. Om jag lägger upp bilder så kommer jag nog inte skriva så mycket om det, vi får se! :)
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?