Efterlängtad helg

Nu är det äntligen helg, så efterlängtad. Igår var sista dagen för en estetisk kurs i skolan. Vi framförde vår gestaltning som vi har jobbat och övat på i flera veckor nu. Är så glad och stolt över hur bra det gick för oss och hur bra och roligt jag har haft det i min grupp. Kommer sakna att jobba med alla tjejer i gruppen.
 
Nu är det VFU som står på schemat. Om jag ska vara ärligt känner jag inte alls för att ha det faktiskt. Jag skulle hellre vilja jobba i fem veckor eller fortsätta åka till skolan fyra dagar i veckan och fortsätta träffa alla klass kompisar. :/ Men men så är det..
 
Nu är det iallafall helg och jag känner mig jätte peppad för denna helg. Känner att jag vill komma ut och hitta på en massa eftersom denna helg behöver jag inte alls tänka på något mer på skolan då allt är inlämnat och färdigt för kursen. Ikväll får vi besök ända från Nederländerna :) På söndag ska vi börja riva tapeter här hemma då det återligen är dags att tapetsera, haha. :) Får se vad som händer imorgon också!
 
  
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?