Vad händer, och fötter?

Jag är fortfarande usel på att uppdatera denna blogg med textinlägg. Ni har tills nu bara fått många inlägg med videos eller bilder. Men jag hoppas att det också uppskattas eftersom det säger mer än alla dessa skrivna orden.
Det har varit väldigt mycket i skolan och är det fortfarande. Mycket julfirande senast och sedan resan till Teneriffa, så det är väl dessa anledningar jag får skylla på denna gång till varför jag inte har uppdaterat. :p 
 
Nu är jul och nyår "äntligen" över iallafall och vi är tillbaka till verkligheten med allt vad det innebär. :) Skolan rullar på, jag är nu inne på min 4:e termin, och har snart exakt två år kvar av utbildningen. Ingenting jag försöker tänka på för ofta utan blickar bara framåt på det jag har att göra just nu. Det är som sagt mycket i skolan, och tyvärr blir det inte bättre av att ha en ganska så tråkig kurs med tråkig lärare. Men det kan ju inte alltid vara liknande matte och natur kurser som jag gillar bäst. ;)
 
Annars händer inte så speciellt mycket faktiskt, också en anledning till usel uppdatering. Fredrik jobbar, jag pluggar och jobbar när det går. På helgerna träffar vi folk, jagar, pluggar, städar, renoverar, går på bio, går på stan, gör olika ärenden o.sv. o.sv. haha. Igår åkte vi till IKEA då mina svärföräldrar var här. Blev lite smått och gott därifrån. 
 
Jag har två nyheter att berätta! Två saker som kommer hända oss detta år.. ;) Men jag kommer inte gå ut med det riktigt ännu eftersom jag inte bestämt ännu om jag också ska berätta det i någon video framöver eller inte... En av sakerna blir nog bara här på bloggen eftersom det känns lite mer personligt här. :) Jag kommer berätta detta när det blir mer dags för det! Kan bara säga att jag längtar ihjäl mig!! :D
 
Mer än så här behöver jag nog inte uppdatera om just nu. Fredrik är ute och städar förrået och jag ska plugga.. Förvånade?? :o :(
 
Bilder från min senaste promenad mitt ute i skogen i snön.  Ni vet hur mycket jag älskar snöö vaa?? <3
 
 
 


fina bilder

Svar: Tack Sarah! :)
Sara

2018-01-29 // 09:17:39
» jessy

Självklart uppskattas det och det är ju din blogg och upp till dig vad du lägger upp och inte :D Ha en bra dag kram

Svar: Tack så mycket Jessy! :) Detsamma!
Sara

2018-02-03 // 14:33:23

Vad är det för kurs du läser nu?

Svar: Läroplansteori och Didaktik heter den. Inte så spännande rolig enligt mig. :)
Sara

2018-02-04 // 12:52:54

sv; tack snälla du!! <3

2018-02-07 // 14:55:28




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?