Alla måsten

Denna helg har vi gjort alla måsten här hemma. Fredrik jobbade i hans kompis lägenhet i Lördags, till kl. 12.00 bara som tur var. Då gick ju inte hela dagen åt det iallafall.. Vi åkte till stan och gjorde lite ärenden. Köpte ett bord på Jula och två stolar på Rusta. Jag skänkte bort bordet och de fyra stolarna vi hade på framsidan eftersom solen hade förstört bordet och jag orkade inte börja med att fixa iordning det. 😑 Så nu köpte vi bara ett runt bord med två stolar, blev lite som ett Caféset som det heter. Ändå skönt med "bara" ett bord och två stolar än ett stort matbord med fyra stolar. Finns ännu mer plats där på framsidan nu.
 
 
Jag har packat ihop massa av Sofies saker (eller ja typ allt) och packat ner i påsar. Hennes kläder som är för små, babygym, lära-gå-stol, liggdel till vagn, babyskydd o.sv. Allt detta slängde vi upp på vinden i huset, skönt med det stora utrymmet där uppe så man slipper ha de ivägen. Så vemodigt att packa ihop alla dessa grejer.. Hon är verkligen ingen liten bebis längre som behöver det mer. 😌 Det får komma fram igen när nästa bebis kommer! 😇
 
Igår (Söndag) var vi och badade ute i sjön. Det var 32 grader varmt som mest igår.. 😲 Det var Sofies första bad i sjön, och hon älskade det! Till slut blev det lite kallt för henne så då fick vi gå upp. Men ett bra tag satt hon glatt i vattnet och plaskade. Mysigt! Jag badade också, årets första dopp. Så skönt!! Resten av dagen solade jag. 😅 Jag passade verkligen på när det för en gång skull var sol hela tiden och inte äns monligt. Vi var även nere på vår egna strand och doppade Luna. Det är skönt för henne också att få doppa sig i sjön i den värmen. 
 
 
 
 
 
 
Nu får vi se vad nästkommande vecka har att erbjuda. 😃
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?