Mysig vecka

I Måndags var det min och Fredriks bröllopsdag, 2 år! 💖 Tiden går fort.. Vi hade ingeting planerat att göra, mest bara vara hemma och vara tillsammans när han kom hem efter jobbet. Lite innan 16.00 ringer han och säger att han snart kommer hem och vi då ska ut och äta. Blev helt chockad men också superglad. Vi lämnade Sofie hos hans chef och åkte till stan. Vi åt på en resurang ingen av oss har ätit på innan. Det var jättefint och supergod mat! Njöt av varandras sällskap och framförallt tystnaden av att inte ha med Sofie. 😂 Kvällen blev iallafall jättebra. 😍
 
 
 
 
  
 
På Onsdagen när Fredrik kom hem åkte vi till Mio. Jag har spanat in ett soffbord och ett avlastningsbord där som jag vill ha. Kände också att vi behövde en ny vardagsrumsmatta. Vi kom därifrån med en matta och soffbordet. Jag beställde även avlasningsbordet som kommer nästa vecka. 😍 Blev som ett nytt vardagsrum!
 
 
Jag jobbade på fredagen och lördagen. Så skönt att komma tillbaka till jobbet då det var ett tag sedan nu. Var lite varmt att jobba men ändå så skönt att komma hemifrån och träffa annat folk. 😄 Dock blev avslutet på jobbdagen i lördags inte så rolig. Jag körde fast med jobbets bil.. Och då menar jag verkligen fast då jag inte kom därifrån själv. 😂 Jag körde ner i ett brunnshål med ena däcket och fastnade där.. Skulle backa ut från en tomt och svängde tydligen inte tillräcklingt mycket så jag istället körde på ett brunnslock, flyttade det med bilen och fastnade där.. Så onödigt bara! Bärgaren kom och tog upp bilen, så det var ingen större fara skedd iallafall. Men man känner ju sig så dum när något sådant händer.. 😌
 
 
När jag kom hem från jobbet i lördags så städade Fredrik och jag huset. Vi plockade, dammsög och dammade. Vi både fick ett ryck eftersom det var ganska stökigt hemma. Det blir mycket roligare när båda städar tillsammans. 
På kvällen var vi bjudna till grannarna på lite grillat. Vi grillade fläskfile och fick cheesecake till efterrätt. Mycket gott. Jag gick hem och nattade Sofie vid 20.00. De följde då med in till oss för att se hur vi hade det hemma hos oss. Då husen ser likadana ut är det alltid spännande att se hur andra har det hemma och hur de har inrett med möbler och så. Det tyckte vi hade det fint hemma, trots att vi har barn. haha. 😛 När Sofie somnat gick vi tillbaka till dem och umgick lite mer. Jag gick hem kl. 00.30 och Fredrik kom runt 01.00. Det var ju bara att gå igenom en buske och sen in vår dörr. hahaha. Så skönt att bara kliva över till vår tomt och så är man hemma. Därför kunde jag ju också vara hos grannarna medans Sofie sov hemma. Det blev en trevlig kväll. 👌
 
  
 
Igår tog vi det bara lugnt. Var hemma och pysslade lite med småsaker. Fredrik gödslade gräsmattan, när det regnade. Så nu hoppas vi på att det ska växa!!
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?