En händelselös vecka

Veckan som varit har det faktiskt inte hänt något speciellt alls hemma hos familjen Nord. Vi har inte gjort alls mycket, utan bara tagit det lugnt. Fixat (som vanligt) ute i trädgården. Det finns alltid något att styra med här hemma. På Fredagen blev jag bokad på jobb, 07.00 - 13.00 på Lördagen och 07.00 - 12.00 på Söndagen. Det var sjuk personal både på lördagen och söndagen. När man kommer till jobbet och får veta det så är det inte så peppande eftersom man då vet att vi som är där kommer få jobba ännu mer och ha ännu mer på våra scheman än vad vi har från början. Men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det man ska. På lördag kväll var jag extremt trött. Kände i hela kroppen att jag var trött och slö. Värmen hade nog tagit hårt på mig på jobbet. På söndagen när jag kom hem från jobbet var jag lika trött då också. Jag åkte och handlade mat och sen la jag mig i sängen och sov i en halvtimme.. 😐 Lite senare kom P (Fredriks systers ex) och hälsade på. Vi grillade och tog det lugnt. På kvällen spelade jag binolotto, utan vinst och vi tittade även på en film. 🙂
 
Denna vecka har vi lite mer att stå i.
Idag (Måndag) - har vi 6 månaders besiktning på huset.
Onsdag - Mamma kommer och är barnakt på kvällen eftersom jag och Fredrik ska till Sofies framtida förskola på informationsmöte.
Torsdag - Mamma är barnvakt eftersom jag och Fredrik ska åka till GEKÅS! 
Fredag - Åker vi till Hultsfred. Fira midsommar hos Fredriks och mina föräldrar.
 
Roligt när man har lite att göra och se fram emot i veckan. Nu väntar jag på att J ska komma och hälsa på så barnen får leka lite med varandra. hehe. 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?