Midsommar 2019

Vi firade Midsommar på Fredagen hos Fredriks mamma och pappa. Hans mamma skulle jobba på kvällen så det blev inte mycket mer än att vi åt midsommarmat på dagen. Men det var inte illa det eftersom jag uppskattar maten speciellt mycket på alla olika högtider. 😍
 
På Midsommardagen firade vi hos min mamma och pappa. Jag och alla mina syskon (förutom lillasyster då hon jobbade) var samlade med hela familjerna. Vi lagade midsommarmat och gjorde tårta till efterrätt. Barnen lekte för det mesta med varandra och vi hade allmänt trevlig. 😊
 
Jag tycker det är så mysigt att fira alla dessa högtider nu när man har barn, blir en helt annan sak då. Det är så roligt att se Sofie få vara med om allt för första gången i sitt liv. Därför vill jag också försöka göra det så speciellt som möjligt för henne. ❤
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?