Telefonlös

Jaha då var Fredrik bortrest på jobb igen. Kände igår att det var fruktsansvärt tråkigt att vara själv om kvällarna. Sofie är verkligen inte jobbig att ha med att göra nu utan hon är som vanligt. Men det är just att det är såå tråkigt att sitta själv på kvällarna när Sofie har lagt sig för natten. Imorgon kommer han hem iallafall, dock på kvällen. haha. Men det är ju alltid nått. 🙂
 
Idag var jag och Sofie med J och hennes dotter nere på stan och vandrade lite. Jag lämnade in min mobil för att det ska byta skärm. Trodde att jag kunde lämna in den för att hämta den en timme senare.. men nej då. Då skulle de ta 1-3 dagar och jag har verkligen inte förberett mig på att vara telefonlös så "länge". Men jag lämnade iallafall i den. Tänkte att jag kan ju fortfarande ha kontakt på messenger via datorn så det löser sig väl. Men så segt och tråkigt att vara utan mobil. 😅
 
Vi var tyvärr inte på Skogsleken för sång och lek igår. Efter helgen kände jag att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen och var sååå trött och slut i kroppen. Vi höll på massor med trädgården (som vanligt😩) i helgen och det tog verkligen på kroppen denna gång. Jag satt t.ex. i landen och ränsade all ogräs för att slänga dit mer täckbark. Det tog ganska mycket på kroppen att sitta där och plocka i några timmar. Men det är bara på det igen, nästa Måndag! 😍
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?