Bebishäng

I Måndags kom Sara hit med sin son och hälsade på. Jag har nämligen fått punktering på bilen som måste lagas så jag kommer verkligen ingenstans denna veckan.. Så det var snällt och roligt att hon ville komma till oss denna gång. 😊 De kom hit kl. 10.00 och det blev dock inte så länge eftersom Sofie har sina rutiner och skulle sova kl. 11.00-13.00. Hon vaknade i och för sig kl. 12.30 och då skulle de precis åka hem. Men barnen hann "leka" och umgås lite och vi fikade även. 
 
Någon timme senare kom J på besök med hennes dotter. 😍 Så Sofie fick ännu mer bebishäng den dagen. Jag och J satt mest och pratade om allt mellan himmel och jord samt lekte med barnen. 
 
Det har varit såå varmt denna vecka (visst det är bara Onsdag) men tills nu iallafall. Idag kom det både sol, regn och åska. Åh vad det behövdes. Det har varit så jobbigt varmt dessa dagar. Nu behöver jag heller inte vattna gräset ikväll eftersom regnet gjorde det. haha. 😏
 
I helgen ska vi åka till föräldrna eftersom min pappa måste byta våra däck. Det kunde inte sitta mer opassande just nu att få punktering med tanke på ekonomin.. 😭
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?