Lägga ner bloggen ? !

Jag skriver ju verkligen inte alls på bloggen längre.. Funderar på att lägga ner den och sluta skriva på den. Men kanske inte radera den utan att den får ligga kvar men inte vara aktiv. Ändå känner jag att jag vill försöka en sista gång att faktiskt vara aktiv på den.. Så därför kan jag ju ta upp allt som hänt sen senast!
 
- Jag och Fredrik har blivit föräldrar. 26 September 2018 kom vår dotter Sofie till världen. Hela förra året (okej från januari-september då :p) var jag gravid. Detta var något vi aldrig gick ut med under hela gravidteten. Det var bara de närmsta i familjen som visste om det. Dels för att både jag och Fredrik brukar säga att vi inte vill vara som en öppen bok där alla vet om allt i våra liv på sociala medier. Detta är ju nu 7 månader sedan, så vår "lilla" tjej är nu 7 månadet redan. Jag har varit hemma sedan dag 1 när hon kom. Nu har jag dock börjat jobba lite på helgerna då Fredrik kan ta pappadagar för att vara hemma med henne. Men som ni kanske förstår så är jag rätt upptagen om dagarna eftersom all vaken tid går till både Sofie och Luna nu. Jag tänker efter detta inlägg publicera min förlossningsberättelse. Inte för att ni kanske vill läsa det haha. Men lite för att jag gärna vill ha den uppe på bloggen. Kommer också berätta lite om Sofie då hon kommer få en egen kategori här på bloggen nu. 💗 Kanske ett inlägg om graviditeten också då jag aldrig "kunnat" skriva något om den på sociala medier. I ett annat inlägg kommer jag berätta lite hur livet ser ut just nu med barn, studier, jobb o.sv. 
 
Från någon dag gammal...
 
 
...Till 7 månadet gammal! 💖
 
 
 
- Vi har nu flyttat! 13:e December 2018 fick vi nycklarna till huset och har nu bott här i snart 5 månader. Även att det är helt nybyggt så har vi saker att göra. Och då är det inte såna saker som att t.ex. måla, tapetsera och så som det var på det andra boendet. Utan nu är det mycket handlande till hemmet, bygger lite smått o.sv. Detta är något vi oftast gör på kvällar och helger. Så det är mycket styr med huset nu också. Kommer ta upp detta i samma inlägg som jag skrev om ovan.
 
Det är väl i stort sett så det ligger till just nu. Kommer försöka ta upp bloggskrivandet igen men kan inte lova att det håller lika bra som innan. Vi får se helt enkelt. 😊 Hoppas ni är med mig och fortästter läsa bloggen! 💗
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?