Shopping

Igår var min bästa vän och Sofies fadder här och hälsade på oss. Hon kom kl. 11.00 när Sofie sov, men vi ställde oss då och lagade mat. Korvstråganoff. 😍 Vi väntade att äta tills Sofie vaknade. Då hon äter all vår lagade mat nu så brukar jag sitta och äta tillsammans med henne, det blir lite mer roligt och socialt då. Hon älskade denna mat också som tur var. Hon är så duktig med att äta all vår mat med bitar nu. 💗
 
Efter maten åkte vi till gallerian Grand Samarkand som ligger i Växjö. Jag hittade två tröjor och 3 par (!!!😱) byxor till mig. Sofie fick en långärmad klänning och en kortärmad body. Så jag var nöjd med dagen. Sofie var glad och nöjd hela tiden också.
 
Idag har vi varit på Grand en vända till. 😂 Sofie behövde nämligen ett par skor också. Hittade ett par sneakers som var lite för stora, men hoppas att det inte gör så mycket och att hon iallafall kan ha dem i sommar. Jag hittade faktiskt skor till mig också, och till och med två par. Så nu har jag också lite sommarkläder och skor. 😍
 
Snart kommer äntligen Fredrik hem. Tror det är två här hemma som kommer bli väldigt glada! 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?