Uppdatering om livet

Jaha då kanske det var dags för en uppdatering igen om vad som händer i livet just nu.
 
Jag har sommarlov från studierna, mitt sista sommarlov!! Till hösten är det sista terminen i utbildningen kvar sen är jag utbildad förskollärare.. Börja rverkligen närma sig. Jag ska jobba några få veckor i sommar, vecka 28-30 på sommarförskolan jag brukar vara på. :) Sofie ska vara på sommarförskola vecka 28 och 29, Fredrik har semester vecka 30-32. 
 
Sofie tog sommarlov vecka 24 när jag gjorde det, så vi är inne på tredje veckan hemma tillsammans nu. Det börjar ta i lite faktiskt och bli tråkigt och jobbigt för både mig och Sofie. Hon hade ju trivts bäst på förskolan hela sommaren.. Vi försöker hitta på saker hela dagarna men man orkar ju tyvärr inte vara igång hela dagen.. Men om Sofie fick bestämma så skulle jag vara det. Ska bli skönt att börja jobba lite och att hon ska få vara på sommarförskolan någara veckor iallafall. :) 
 
Jag har nog inte äns uppdaterat något om det men... jag började rida i Januari detta år! Har ridit varannan Lördag sedan dess, och det går framåt. :) Imorgon är sista dagen på denna termin.. :( Får se om jag fortsätter till hösten! Kan slänga in bilder och videos på ridningen i ett annat inlägg. 
 
Nä men det är väl i stort sätt så det ser ut just nu! 
 


Experienced Handymen for All Your DIY Projects and Odd Jobs http://www.youthreporter.eu/profil/luca_rogers65/ - Gutter cleaning...

2023-05-06 // 23:37:24

Odwied profil: taylor_eva_79 - Forum Dziennika Internautw http://forum.di.com.pl/members/125091-taylor_eva_79 - More info>>>

2023-06-10 // 00:38:33

TLB - Profil: oscar.martinez76 http://bowling.info.pl/member.php?action=profile&uid=105186 - Click here!

2023-06-18 // 21:09:26

Vi inbjuder dig att besöka en ny unik Sex individual Dating Endast vi har riktiga och verifierade frågeformulär
De mest befriade användarna i din region
Registrera dig med en kampanjkod - 16848 och få en ingång till en privat klubb!
Vi väntar på dig på vår - www.rudating.pro

2023-10-06 // 05:52:03




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?