Gookväll!

Har precis gjort klart min matte läxa. (ja jag fick en läxa första dagen i skolan.) haha :) Det gick bra idag i alla fall. Eller hyffsat bra. Känns verkligen att hjärnan inte har räknat matte på två hela år. Tur var väl i alla fall att jag fick jobba med en Hanna som inte var så där super smart hon heller. :) Emma kommer få hjälpa mig med läxorna i matte, men det är väl bara bra eftersom hon med en gång sen ska plugga Matte 2. :)
 
Nu ska jag titta på Robinsson och sedan på Dallas. Jävla mamma som fick mig att titta på de igår så jag nu måste kolla på de jämt säkert. :)
 
 
/ S A R A
 
 


» Taina

Men så bra att du får se en serie som är bra för en gång skull :) haha...

Svar: tycker du ja. :) men de är den faktiskt. haha
Sara

2012-08-22 // 11:16:57
» Taina

Ja de tycker jag verkeligen haha :) Du ser du med gillar ju den de viste ju jag :):)

Svar: Jävla dig :)
Sara

2012-08-22 // 17:02:48




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?