Första Advent

Idag är det redan första advent, så härligt! :) Bara tre veckor kvar (imorgon) till julafton. :D Här sitter jag och är helt förkyld och har fått ont i magen som bara den. :o Väldigt trevligt. Kan ju inte bli sjuk nu när det bara är 7 dagar kvar i skolan. :) Så här sitter jag i min one pice och dricker varmt vatten med honug i. :) Idag så åkte mamma, pappa, Emma, jag och Robin till Virserum på julmarkanden. Dom hade ju flyttat den till Dacke Stop och det var inte så mycket bättre faktiskt. Vi åt i alla fall gris kött och köpte lotter. Men vann inte såklart. :p
 
 
 
 
 
 
 


hehe alltså är bad cop good cop =P
vi är goda från början o sen blir vi onda pga att samhället är taskigt? eller är vi onda o rättas till o hålls i schackt av samhället? =D

hajja du nu då?? =)

2012-12-03 // 19:13:49




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?