Fredag

Trött som alltid när jag bloggar tycker jag. Skriver alltid de känns de som.. Har fruktansvärt ont i mina knän och i ena vaden.. Skulle kanske inte ha gjort gårdagens träning som var så pass mycket ben att jag fick så här ont i knäna.. pallar inte ha dessa skit knän. :( Får nog ersätta de passet till ett annat. Och Emma vet jag inte vad hon gjorde på träningen idag. :o Vridit foten på något sätt så de är svullet. Herregud vad vi håller på! :D haha.
 
Igår kom förresten Eva, Andreas, Joel och Julia hit. Deas ville komma igår och sova över, så inatt snodde dom mitt rum så jag fick sova uppe! :) haha. Fick lite tid att prata med underbara syster igen i alla fall. Och idag åkte dom hem igen. :( Vi ses förhoppningsvis på julafton igen. :)
 
Imorgon ska mamma Emma och Anna till Vimmerby, så jag får se om jag hänger med. :)
 
 
 
 


» Eva

Ja vi ses på julafton söta du!! <3

2012-12-16 // 10:46:58




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?