Älskade syster

Emma är den i min familj som stöttar mig mest och alltid. När jag säger att jag ska göra någonting så får jag alltid någon negativ kommentar från resten av min familj. Men Emma, hon säger nästan aldrig något negativt eller elakt till/om mig. (Sen vet ju inte jag om hon snackat skit om mig till andra). Man behöver verkligen minst en person i livet som just stöttar en med allt man gör. Och det har jag. Om jag inte hade henne som syster så skulle jag nog gå under. Man klarar inte av hur länge som helst att alltid få negativ respons på det man gör. Tråkigt att äns familj dessutom ska göra det. Klart man får säga vad man tycker, men för det behöver man inte tjata om allt annat och försöka få mig att inte göra nått bara för andra inte vill jag ska göra det! T.ex. nu när jag ska plugga (förhoppningsvis) så är Emma den ända som typ sagt att hon tycker det ska bli jättekul att jag ska göra det. TACK Emma! Det betyder mycket att jag får höra positiva saker från dig i alla fall. <3
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?