Blond

Kunde inte vänta till nästa vecka med att färga håret blont! Så Emma har nu färgat mitt hår två gånger. Det är såklart inte bra än men heller inte klart. Imorgon ska jag klippa bort detta långa hemska hår. SKÖÖNT! :o Sen nästa vecka kanske jag gör en färgning till, eller så får Maggan göra det. Får iallafall vänta minst en vecka med nästa färgning nu. Så ni som ser mig får räkna med att mitt hår ser slingat ut. haha. Kanske lägger in en bild imorgon efter klippningen också. :) Just nu ser jag ut så här i håret iallafall! (Ser inte lika hemskt ut i verkligheten)!

 

Förövrigt har mamma gjort så jag fått en dille att äta massa "Kungen av Danmark". Haha. Det är liksom halstabletter men smakar mer som godis. :) Var på Munters Optik i Hultsfred idag också och skulle kolla om hon hade några fina glasögon. Och de kan man säga att hon hade. Så nu kommer jag bara ha skit svårt att bestämma mig vilka jag ska ha.. :( Ska se om jag åker dit på fredag igen och låna hem några så jag kan ta kort på alla och gemföra. ;)

P U S S







Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?