Första frågestunden på denna blogg

Tänkte ha en liten frågestund för första gången på denna blogg! :) Och vi gör som alltid, den som frågar mest eller bäst frågor vinner en länkning av mig. Jag avslutar frågestunden när det finns tillräckligt med frågor. :)
 
 
P U S S


hur gammal är du?
har du några husdjur?
hur lång är du?

där är några frågor, du skrev i min blogg att om jag kommenterar dethär skulle jag få en länkning i din blogg, så skulle vara jätte snällt om de stämde!<3:) KRAM!

2012-06-20 // 21:09:01

Hej fin blogg du har !

Har du någon pojkvän ?

Isåfall vad heter han ?

Gillar du min blogg ?

Vad har du för smak på kläder ?

Vad heter din bästavän ?

Vad äter du oftast till frukost ?

Vad har du för klädstil ?

Mår du bra i din familj ?

Har du någon annan blogg ?

Har du färgat håret nån gång ?

Isåfall vilken färg ?

Vad är din favoritfärg ?

Vad är ditt favoritdjur ?

Hur gammal är du ?

Har du några syskon ?

Isåfall vad heter dom ?

Hur gammla är dom ?

Är dina föräldrar skilda ?

Tycker du att du själv är fin ?

Har du någon speciell sjukdom ?

Hur kom du på ideén att börja blogga ?

Vad är en länkning ? :P

Det var nog alla frågor jag kom på :)
Skulle faktist bli jätteglad om du svarade på den sista.. :) <3

Kraam :** <3

2012-06-20 // 21:17:49
» Jenny

Hej :) måste bara börja med att " jag bor i en lyxvilla i Hollywood .." var för jävla bra . Hahah !
Några frågor då .

1. Vad är ditt bästa skånhetstips ?
2 vad är ditt dröm jobb ?
3 vilken kändis skulle du vela se ut som ?
4 tips på snyggaste plagget i sommar ?
5 vad e de galnaste / roligaste du upplevt med vänner / familj ?

2012-06-20 // 21:52:46
» Moa

Vad tycker du är det bästa/sämsta med att blogga?

2012-06-20 // 22:30:43
» Moa

Vilken är din favoritaffär?

2012-06-20 // 22:31:06
» Moa

Vilket är ditt favoritmärke?

2012-06-20 // 22:31:25

Varför kände du för att byta bloggportal? Är det gött med sommar? Vad tycker du om min blogg? Grattis till studenten! Vad har du tänkt göra i framtiden? Vart är ditt drömresemål? Hur många barn vill du ha? Vill du ha barn? Hur vill du bo? Gillar du hundar? Vilken är din favoritklädaffär? Vad är dina shoppingbudget per månad? Vilken är den bästa festivalen du varit på? Har du något tips? Vad brinner du för? Vilken tid på dygnet är du född? Är du morgon- eller kvällsmänniska? Vad har du gått för linje på gymnasiet? Trivs du med livet? Allt bra? ;) Tycker du att det ä bäst att ha en bästavän eller många vänner? Du som är lite äldre än mig, vad har du för livsråd? Ångrar du något i ditt liv? Jag är du gladast över för tillfället? Vad har du för färg på väggarna i ditt rum? Favoritmat? Gillar du kakor? Vad gillar du för musik? Vad har du för dator och bloggar med? Är du allergisk mot något? Vilken årstid tycker du bäst om? Vad har du gjort idag (när du läser frågan). Vad önskar du mest av allt? Saknar du tiden då man var liten? Vart är det bästa stället du har haft praktik på? Gillar du godis? Eller år du mer en matmänniska? Vad tycker du om Sveriges prestationer i em? Hur många besöker din blogg i snitt per dag?

Kram mika

2012-06-20 // 22:55:53
» Stina

Fin blogg!
1. Hur gammal är du?
2. Har du några intressen?
3. Har du några djur?
4. Har du ridit någon gång?
5.Hur hittade du min blogg?
6. Tycker du att min blogg va fin?
antingen eller
Fanta/cola
Hund/katt
Kaka/bulle
Rosa/svart
Häst/ko
Sommar/vinter
Humlor/getingar

:)

2012-06-21 // 00:41:17

vad tycker du är det bästa & sämsta med blogg.se?
vad tycker du är det bästa & sämsta med devote.se?
om du fick byta liv med en kändis vem skulle det vara och varför?
hur många kuddar sover du med?
vad har du för apple produkter?

allt för mig :)

2012-06-21 // 09:49:50




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?