Jag gav upp Devote!

Efter nästan 3 års bloggande på Devote så gav jag upp den bloggen. :'( hehe. Det har varit så tråkigt att inte kunna göra så mycket med sin blogg design där. Eftersom devote bara har stilmall så kan man inte göra designen exakt som man vill ha den.. :( Så jag hoppas att jag har skrivit mitt sista inlägg på sarapara.devote.se

Jag hoppas också att alla mina läsare på devote kommer hit till denna blogg och forsätter läsa min blogg även att jag bytt sida att blogga på. :)

OM NI UNDRAR VARFÖR DET ÄR MASSA INLÄGG SÅ ÄR DET BARA FÖR ATT JAG MÅSTE LÄGGA IN ETT INLÄGG I VARJE KATEGORI FÖR ATT KATEGORIERNA SKA SYNAS! :)

P U S S







Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?