Lär känna mig lite bättre del 1

Jag tänker väldigt lite på mig själv. Visst tycker jag att det är väldigt viktigt att prioritera sig själv, men det kan jag ibland inte göra. Vissa gnäller också ibland när jag inte prioterar dem. När jag väl tänker på mig själv så är jag glad för det.

En del har undkommit detta. Men sanningen är den att jag är perfektionist hela vägen ut i fingerspetsarna. Gör jag något ska det vara bättre än medelmåtta för annars kan jag lika gärna låta det vara ogjort. Jag är väldigt organiserad och känner ett starkt behov av kontroll och att veta vad det är jag håller på med, varför jag går med på en del saker och hur det fungerar helt enkelt. Kontroll är helt klart något som är väldigt viktigt för mej!

Jag har ett väldigt starkt bekräftelsebehov. Det är viktigt för mig att höra hur någon frågar hur det är med mig och kommer ihåg att säga positiva saker för jag tar verkligen åt mig. Det här behovet har även mycket att göra med att jag ständigt vill prova på nya saker och klara av utmaningar som kommer. Jag ser det mesta som möjligheter på ett eller annat sätt och så länge jag har samma starka vilja och inställning på att ingenting är omöjligt är det ej det heller. En hel del skulle nog se det här som en nackdel. Men jag tycker ej det utan för mej är det naturligt bara att vara positiv och säga saker som får andra att uppmuntras – och därför förväntar jag mej detsamma tillbaks.

Behöver jag skriva så mycket om att mitt eget utseende inte alls är viktigt? Jag tror nästan ej det. Jag bryr mig faktiskt nästan ingenting om mitt utseende. Ända gången jag kanske gör de är fall jag ska någonstans och vara fin. Det kan vara julafton, nyår, när jag ska ut på krogen, skolavslutningar o.s.v. Men utöver det så struntar jag i att vara snygg. Jag tycker faktiskt ibland att jag är naturligt söt. Jag behöver inte saker som smink för att vara söt.



P U S S  &  K R A M



Ha en fin kväll! :)

Svar: detsamma du :)
Sara

2012-06-19 // 21:57:49

Jätte fin blogg! Titta gärna in på min blogg fler gånger!
Puss & kram

Svar: Absolut! :)
Sara

2012-06-20 // 10:49:40
» elin

söt du är!

Svar: hehe oj :) tack (y)
Sara

2012-06-21 // 00:18:07
» Maja

Heter du verkligen Ström i efternamn? Har aldrig hört det. :)

2012-11-07 // 15:25:26




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?