Lördag

Hej! :) (ja jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg). Håller på och packar ner lite kläder för snart ska Robin & jag hem till honom. Malin bad om skjuts till Mia så vi ska försöka hinna med att sljutsa henne dit idag också. Vet inte hur länge jag stannar där, kanske tills imorgon eller Måndag. Familjen skulle tydligen till Tranås över dagen imorgon så då behöver jag ju inte åka hem tidigt så jag får vara hemma ensam. Ska såklart också hinna med en timmes promenad idag, och då får Robin hänga med denna gång. Sen blir det ju lite variation att inte gå samma runda. :) Ha det så bra så länge så hörs vi när vi hörs! :p
 
P U S S  &  K R A M


Hej, fin blogg! Hur är läget? :)

Svar: väldigt bra! :)
Sara

2012-06-25 // 11:15:25




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?