Mitt första seriösa inlägg

Idag var jag och mamma på AF. Det började ju jättebra med att jag fick vänta en timme och tjugo minuter. Herregud, helt sinnessjukt. Sen hade jag nummer 58 på kölappen. När det var min tur, ja då får nummer 59 gå in före mig BARA FÖR ATT dom kände varandra. Va fan är det för kommun skit jag bor i??? :@
Jag skulle iallafall fråga lite om utvecklingsersättning. Mamma hade läst i tidningen att man får det när man pluggar.. Men ja jag kommer såklart inte få det. Fy fan vad jag redan hatar AF asså.. Hon tjatade nått om att jag inte kan få det bidraget om jag pluggar heltid eftersom jag då kommer skrivas ut från AF. Men det vet jag ju inte heller än, om jag kommer plugga del eller heltid. Och jag kan tänka mig att det kommer bli deltid eftersom jag bara kommer plugga två kurser.. Jaja jag får väl se hur de blir, om jag inte får bidrag kommer jag ju inte kunna plugga. För vem har råd med böcker och resor nu? :o Då kan jag ju lika gärna gå, och gå hemma och söka jobb medans jag får 3 000 kr av dem, än att plugga och inte få någonting!

Mamma har städat ganska mycket i garaget idag och Emma och jag har suttit ett X antal timmar vid datorn. Och såklart har vi hållt på med att fixa våra bloggar! :) Snart är det fotboll. Kroatsien mot Spanien! :D HEJJA SPANIEN! Varför har jag inte följ Spnien i EM förren nu? :o haha. Torres spelar ju där. Bästa fotbolls spelaren enligt mig, och killen som gjort att nummer 9 är min favorit nummer! haha :)

P U S S



Ha en bra kväll :)

Svar: detsamma du :)
Sara

2012-06-18 // 20:46:36

Bloglovinbyte? :)

Svar: självklart :) lägger till dig (y)
Sara

2012-06-18 // 22:34:07
» Lidia

Fin blogg =)

Svar: Tack detsamma!
Sara

2012-06-18 // 22:48:25

Jättefin blogg, bloglovin byte ? :)

Svar: Ja så klart :) lägger till dig
Sara

2012-06-18 // 23:26:01

grattis till din blogg!^^

Svar: hehe nej men tack :p
Sara

2012-06-18 // 23:31:07




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?