Skit regn!

Har inte bloggat på ett tag nu om ni har märkt det. Åkte ju till Robin i Lördags, och denna helg har jag faktiskt inte hunnit blogga. Så jag ska föröska lägga in några bilder från midsommar och från helgen sen. Jävla skit väder som gör att jag inte kan gå min promenad. Har ju regnat konstant hela dagen..! :( Jaja jag får se om jag kan gå rundan ikväll istället.
 
Jag och Robin har städat HEELA hans rum i helgen. Det tog hela tre dagar. haha! :D Kanske inte att vi höll på non stop då men. Vilken skillnad det blev. :o Mest med alla saker han hade liggande överallt.. Så rent rum har han nog aldrig haft. :) Så jag hoppas att det ser likadant ut nästa gång jag kommer. Det blir nog på Fredag, eftersom dom ska ha studentfest för Elin Malin och Robin på Lördag. :)
 
Slänger in klassfotot på min gamla klass från studentdagen. Bilden är tagen med mobilen eftersom vi inte hade scanern hemma längre. Så den är ganska dålig..
 
 
P U S S  &  K R A M






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?