Svar på frågestunden

Vad tycker du är det bästa & sämsta med blogg.se?
Bästa är att det finns kodmallar, så man kan ha sin design exakt som man vill. Det sämsta med blogg.se är att det är ganska segt nu när dom gjort om hela serven.

 

Vad tycker du är det bästa & sämsta med devote.se?
Bästa var att Devote är väldogt enkelt. Det sämsta var att man inte kunde göra så mycket med designen.

 

Om du fick byta liv med en kändis vem skulle det vara och varför?
Om jag var kille skulle jag lätt vilja byta med Tobey Maguire (han som spelar spindelmannen), för att han är skit snygg. :) Nu när jag är tjej så vet jag inte. Vet inte om det finns någon jag verkligen skulle vilja byta med.

 

Hur många kuddar sover du med?
Jag har två stycken i sägen, men jag använder oftast en eller ingen.

 

Vad har du för apple produkter?
iPhonen.

 

Hur gammal är du?
Jag fyllde 19 år detta år.

 

Har du några intressen?
Nja inga speciella intressen kanske. Det skulle vara att träna sånnafall. (När jag gör det).

 

Har du några husdjur?
Mirri, en katt,

 

Har du ridit någon gång?
Ja när jag var liten så gick jag på en ridklubb. Vi har även haft en häst. Men han red vi aldrig på. Sen har vi hyrt hästar och så där. Jag skulle väldigt gärna vilja rida igen, för jag älskar verkligen hästar!

 

Fanta/cola?
Fanta lätt!

 

Hund/katt?
Hund tror jag.

 

Kaka/bulle?
Bulle.

 

Rosa/svart?
Både och.

 

Häst/ko?
Såklart häst.

 

Sommar/vinter?
Sommar.

 

Humlor/getingar?
Getingar.

 

Varför kände du för att byta bloggportal?
För att jag ville kunna göra designen som jag vill ha den. Sen har ju blogg.se mer bloggare än vad Devote har.

 

Är det gött med sommar?
Jävligt göt! Synd bara att vädret inte har varit bättre..

 

Vad har du tänkt göra i framtiden?
Mina drömmar är att plugga så jag kan bli barnmorska. Ska försöka så gott jag kan!

 

Vart är ditt dröm resemål?
Paris och USA! Måste besöka dom innan jag dör! :)

 

Hur många barn vill du ha?
Om jag får barn någon gång kanske jag skulle vilja ha 2 eller 3.

 

Hur vill du bo?
I ett stort hus.

 

Gillar du hundar?
Ja-haa då.

 

Vilken är din favoritklädaffär?
GinaTricot H&M och New Yourker.

 

Vad är dina shoppingbudget per månad?
Nu ligger den på 0 kr typ för jag har ingen inkomst..

 

Vilken är den bästa festivalen du varit på?
Typ den ända festivalen jag varit på är RixFm. Vet inte äns om det är en festival.

 

Vilken tid på dygnet är du född?
15.07 så ganska exakt mitt på dagen. :)

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Både och.

 

Vad har du gått för linje på gymnasiet?
Handel & Adiministration.

 

Trivs du med livet?
Jo då, det får duga.

 

Tycker du att det är bäst att ha en bästa vän eller många vänner?
Oj, jag vet inte. Både och måste jag säga.

 

Ångrar du något i ditt liv?
Japp.

Vad har du för färg på väggarna i ditt rum?
Cafe och Cappuccino heter dom.

 

Favoritmat?
Tacos, fisk potatis med citronsås, tonfisksallad & fläskfile med pommes.

 

Gillar du kakor?
Haha det beror på vad det är för kakor.

 

Vad gillar du för musik?
Väldigt olika. 

 

Vad har du för dator som du bloggar med?
En lapptop som heter HP 2230s. 

 

Är du allergisk mot något?
Nej det tror jag inte.

 

Vilken årstid tycker du bäst om?
SOMMAR! :D

 

Vad önskar du mest av allt?
Just nu? Att få jobb...!

 

Saknar du tiden då du var liten?
Väldigt mycket ibland.

 

Vart är det bästa stället du har haft praktik på?
En mack som heter Frendo, och Sandströms.

 

Gillar du godis?
Ja tyvärr. haha.

 

Vad tycker du om Sveriges prestationer i EM?
Uselt.. Trodde inte dom var så dåliga. Tyvärr..

 

Hur många besöker din blogg i snitt per dag?
Nu när jag precis börjat blogga på denna så är det få. :(

 

Vilket är ditt favoritmärke?
Oj det vet jag inte. Bror ju på vad ma menar för märke. Inom vad liksom.

 

Vad är ditt dröm jobb?
Barnmorska! 

 

Har du någon pojkvän?
Ja sen 21 månader tillbaka på måndag! <3

 

I så fall vad heter han?
Robin Karl Anders Svensson.

 

Vad heter din bästa vän?
Min pojkvän, Robin. 

 

Vad äter du oftast till frukost?
Mackor. :)

 

Vad har du för klädstil?
Jätte olika. Men inte de som är inne för tillfället som typ alla tjejer bloggar om och har.

 

Mår du bra i din familj?
Ibland, ja. Ibland, nej.

 

Har du någon annan blogg?
Nej jag bloggar ju bara på denna nu. Men min gamla heter sarapara.devote.se. Alla inlägg finns ju kvar där som jag bloggade om då. 

 

Har du färgat håret nån gång?
Ohja. 

 

I så fall vilken färg?
Blont, brunt och svart tror jag.

 

Vad är din favoritfärg?
Jag kan inte välja en. Alla är fina på sitt sätt. 

 

Vad är ditt favoritdjur?
Delfin.

 

Har du några syskon?
Ja tre stycken. 

I så fall vad heter dom?
Eva, Anna & Emma.

Hur gamla är dom?
23, 20 och 17 detta år-

Är dina föräldrar skilda?
Nepp.

Tycker du att du själv är fin?
Ibland ja. Inland nej.

 

Har du någon speciell sjukdom?
Nej inte vad jag vet. hehe. 

 

Hur kom du på iden att börja blogga?
Mina syskon gjorde det. Och jag ville skriva av mig någonstans.

 

Hur lång är du?
168 cm.

 

Tack alla för frågorna. Kul att någon är intresserad av att fråga iallafall. :) Ska gå igenom alla som frågat sen och utse e vinnare. Kanske länkar den imorgon.

 

P U S S







Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?