The Amazing Spider Man

För ett tag sen sa jag till Robin att Tobey Maguire är en av mina favorit skådespelare. Och det är han för han är en bra skådespelare och manlig! Inte sån den töntiga ung pojke typ.. Och nu ska dom byta ut han i den nya spider man filmen... Fan vad arg jag är. :( Nu ska någon Andrew Garfield spela Peter Parker i den. Så jävla dåligt. Detta är de värsta man kan göra, att byta ut huvudpersonen i en film. Inte äns Kirsten Dunst ska vara med och spela Mary Jane. Tror inte äns den karaktären ska vara med alls.. Åh jävla skit. Vad är det positiva med denna film..?? Jag ska inte sen den iallafall, och ingen ska få mig att se den! (Hoppas det förblir så..)
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?