The vow (älska mig igen)

Genre: Drama/Romantik
Handling: Ett ungt par med framtiden för sig åker på en käftsmäll i form av en trafikolycka och inget blir som förr. Den kreativa duon blir plötsligt främlingar för varandra när Paige efter kraschen mister närminnet. Av upplevelser och erfaren­heter de fem senaste åren, inklusive sin älskade make Joe, minns hon ingenting. Som bortblåst är även ungdomsrevolten mot hennes konservativa familj och drömmen om en yrkeskarriär som konstnär. Men Leo vägrar förlora sin älskade och för­söker med alla medel och stort tålamod vinna tillbaka hennes kärlek.
Medverkande: Rachel McAdams, Channing Tatum, Jessica Lange, Sam Neill m.fl.
Betyg: 5/5



Eftersom den är baserad på en sann historia så tyckte jag att den var väldigt känslosam. Men ja jag är ju väldigt överkänslig också! :)

P U S S







Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?