19 November 2012

Nu är jag hemma från Kristdala. Denna gång var det inte länge jag kunde vara med älsklingen eftersom Emma och jag var på bio väldigt sent i Lördags och idag var jag tvungen att åka hem för att Emma och jag skulle kratta klart all löv hos farbror. Så nu är vi i alla fall äntligen klara med det. Fick 500 kr att dela på! Tack så mycket Jonas! :) Förövrigt så har jag matte prov på Onsdag, så imorgon måste jag verkligen öva på det! Har en lektion imorgon som vi ska gå igenom på som tur är. Nästa vecka har jag också naturkunskap prov. Det är i alla fall det sista vi gör på den kursen vad jag vet. Sköönt. :) En liten kort uppdatering fick ni i alla fall. Som ni vet så händer det inte så mycket i mitt tråkiga liv.. hehe. :) Nu ska jag gå och duscha och sen vila lite. :p
 
Två bilder på Julia när hon var här senast. :)
 
  
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?