glad tjej!

Idag var jag på Kalmar sjukhus och träffade en läkare där angående mitt öra. Trodde att det inte skulle gå igenom att Landstinget skulle betala en operation, men jag behövde inte säga så mycket innan han sa "ja men detta tror jag att vi kan fixa" Blev ganska chockad faktiskt. :) Men glad blev jag verkligen, för nu ska jag operara mig och få det betalt!! :D Kommer dock få vänta ca 2 måander, men bara jag får göra den så. :) hehe
 
Förövrigt så är Eva här med Julia och Joel och hälsar på. Dom kom igår kväll utan förvaning. :) Imorse åkte jag även till skolan utan att jag behövde det. Kom precis till skolan och kom på att jag inte hade någon lektion idag. Så det var bara att åka hem igen. :o Nu har jag i alla fall helg! :D Skööönt. På Lördag ska nog Emma och jag titta på Twilight Breaking Dawn Part 2, äntligen. :)
 
 
 


Älskar din blogg!♥

Checka gärna in min, kram och puss, Mathilda! ♥

2012-11-16 // 18:55:22




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?