I made it!

Fick reda på mitt resultat idag på förra matte provet som jag hade förra veckan. Åkte till skolan med inställningen att detta prov skulle jag aldrig klara. Har ju tänkt så sen jag lämnade in det till Bosse den dagen jag gjorde provet. Meeen så kom Bosse och sa att han hade rättat proven och att det gått bra för mig. Jag kunde bara svara "va? gjordet det?" haha. Och som han sa så hade det gått helt okej. Hade i alla fall över E poängen! :) Så än så länge går det som jag önskade i matten, och även i Naturkunskapen. Kanske klarar dessa två kurser till jul i alla fall! :) Längtar verkligen tills jag börjar plugga "på riktigt"! Då menar jag till sjuksköterska och barnmorska i Linköping! :D
 
Imorgon har Hultsfreds gymnasium öppet hus! :p Dom börjar klockan 13.00 och jag börjar min lektion 13.30. Kan ju hoppas alla elever sitter på lektioner då. :) Brukar vara så jäkla trångt i hela skolan när det är öppet hus. Minns när man gick i ettan och tvåan, hur sjukt kul man hade på öppet hus dagarna. Nästan dom roligaste dagarna på hela gymnasie tiden faktiskt! :D
 
Igår var Anna och jag i Västervik och sedan i Vetlanda. Satt i en bil halva dagen typ. :p I Vetlanda så köpte jag de där stövlarna som jag skrev om! :D Så nu har jag dom också. hehe. I Västervik var vi på Rusta och handlade en maaassa! :p
 
Nu ska jag fortsätta med DVD:n på Joel (nepp jag är inte klar än..) och sen göra matte läxan. :)
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?