Kort hår?

Kanske ska ta och klippa av mitt långa hemska hår? :) Så att det blir så kort som på bilden nedan. På bilden så la jag allt hår bak på ryggen så de korta där fram bara syntes. Kul iallafall att man kan lura både Robin och Eva att jag hade klippt det så kort. :) hehehe. Ska nog faktiskt ta och klippa av skiten! :D
 
Förövrigt så sitter jag med bedöving i halva munnen eftersom jag nyss kom från tandläkaren. Och då menar jag verkligen hela ena sidan av munnen. :o Detta var den mest brutala tand lagningen och tandläkaren jag någonsin har varit med om.. Jävla kärring alltså. Bedövning i hela ena sidan av munnen när jag ska laga en ända tand.. Har till och med bedövning i hakan.. haha. Sen kan man ju verkligen undra om hon ville bryta käken ur led på mig, hon lyckades säkert nästa. Hmm. Får dessutom skit ont i tanden nu när bedövningen börjar släppa. :( Nu ska jag verkligen sköta mina tänder så jag aldrig någonsin behöver träffa henne igen! :D
 
Haha åh så söt jag var på bilden! :D
 
  
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?