Läsar fråga

 
Haha ja, varför skulle jag inte heta Ström i efternamn? :) Ja jag heter Sara Ström. Jag vet att det efternamnet kanske inte är det vanligaste och att inte så många har hört det. Men jag tycker att det är coolt och snyggt. (a)
 
Innan hatade jag att folk kallade mig mig Ström och skrek efter mig med de namnet. Men nu tycker jag bara att det är kul att folk gör det, eftersom folk vet vem man är mer då och att det är jag som kallas Ström. hehe :)
 
Jag kommer alltid att heta Ström i efternamn, eller jag vill det iallafall. Mina barn ska heta det och när jag gifter mig ska jag ta det namnet! :) Ja nu vet ni, jag heter Sara Ström. haha.
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?