Läsar fråga

 
Tack så mycket att du tycker bilderna var fina. :) Nu till frågan. Bilderna har en sån färg och ett sånt ljus för att jag redigerar dom i photoshop innan jag lägger upp dom. Original bilderna är väldigt mörka kan man säga, så då tycker jag det blir finare och roligare att ljusa upp dom. :) Så det är inte att jag har bytt färger helt utan de blir så när jag ljusnar upp bilden. :) Ser mycket roligare ut. (y) Måste också lägga till att Emma min syster har "hittat ljuset" och jag nu bara tar dom inställningarna till andra bilder, och hoppas på att det passar till andra bilder. Annars får jag justera lite. :)
 
Här nedan visar jag två före och efter bilder. Original bild och efter att jag redigerat. :)
 
  

 
 
 
 


Åh vad fina! Måste bara säga att jag älskar din blogg! :) Kram Erika

2012-11-12 // 21:26:52




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?