Måndag 5 November

Jaha då var detta höst lovet slut, och vad har jag gjort? Ja inte så där alls för mycket faktiskt. :( Har ju varit en del hos Eva känns det som även att det bara är en gång tror jag. I Lördags kom älsklingen hit. Mamma, pappa, Emma, Robin och jag gick till kyrkogården på kvällen och la nya ljus, som man gör på alla helgonas dag. :) Resten av kvällen så tittade jag och Robin mest på skräck film med tända ljus. :)
 
Idag är jag ledig från skolan som jag alltid är på Måndagar, och det kanske ni vet nu vid detta laget. haha? Får se om jag åker upp till Hultsfred sen och simmar de där 40 längderna själv. Emma jobbar ju tre veckor framöver nu så. :(
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?