Mycket farande

I Fredags åkte Emma och jag till Karlssons i Högsby och handlade lite. Igår åkte hela familjen (utom Eva) till Oskarshamn och handlade igen. Mamma skulle ha nya skor, pappa skulle till Dress Man och sen skulle vi alla gå och titta lite på Jysk. Och så idag åkte mamma jag och pappa till Vetlanda för att mamma inte hittade skor i Oskarshamn. Äntligen hittade hon ett par i Vetlanda i alla fall. Pappa fick också ett par. :p Så det har varit farande varje dag denna helg. Det är väl bra så rastlös som jag är. :p Btw så hittade jag ett par sååå snygga stövlar i Vetlanda... Blev helt kär i dom och ville sååå gärna ha dom!! Kostade 500 spänn och jag är pank så ja.. Jaja. Så mamma dom får jag i julklapp va? :D
 
Nu är jag inne på min tredje dag med att göra en DVD skiva med videos på Joel på. :p Kommer nog inte bli klar denna kväll heller skulle jag tro. Men det gör nog inte så mycket eftersom jag inte har hunnit köpa DVD skivor än! :) Mycket jobb är det i alla fall när det är ca 80 videos och jag ska sotera alla och lägga datum på alla innan jag kan bränna dom till skiva! :)
 
Nu ska jag göra lite till på videona och sedan ska jag försöka hinna köra ett kondition och styrke pass! :)
 
  
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?