Tandläkaren nu igen

Provet jag hade igår gick inte alls bra.. Tror att de är många mer än jag som inte kommer klara det eftersom alla pratar om att det var de svåratste provet dom gjort. Vet ju inte om jag inte klarar det än, men jag kan inte säga att jag tror jag klarar det tyvär.. :( Får se vad jag ska göra sånnafall. Har också det sista provet i naturkuskap nästa vecka. Och det ska väl förhoppningsvis gå bra! :)
 
Förövrigt (vet att jag skriver det i varje inlägg. :o ) så har jag nyss varit hos tandläkaren... japp nu igen. Denna gång fick jag i alla fall en akut tid. Har ju haft en sån verk efter att jag lagade tanden. Det dom gjorde idag var att lägga mer gägga och sånt där på tanden (tror jag haha.) Så sa dom att vi får se om det blir bättre annars får jag göra rotfyllning om jag inte ska dra ut tanden. :o herregud.. Tänker jag verkligen inte göra. :( Hoppas jag hinner göra rotfyllning detta år sånnafall så jag inte behöver betala det. :( Sitter i alla fall med bedövning i halva munnen nu igen. hehe.
 
Hahaha här kan ni höra när jag pratar med bedövingen i munnen. Dreglade massa och kunde inte säga vissa ord. :) Har gått en och en halv timme nu och de sitter i än.. :o
 
 
Slänger också in en bild på mig tagen idag! :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?