Twilight Breaking Dawn Part 2

Genre: Äventyr
Handling: Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en underbar fantasi och en mardrömsliknande verklighet. Den hett efterlängtade avslutningen på Bellas och Edwards omöjliga kärlekshistoria avslöjar hemligheter och mysterier i denna romantiska saga som har förtrollat miljontals läsare världen över.
Medverkande: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Billy Burke, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Maggie Grace, Michael Sheen, Dakota Fanning, Peter Facinelli, Cameron Bright, Anna Kendrick, Kellan Lutz, Nikki Reed m.fl.
Betyg: 4/5
Kommentar: Ja jag ska ju inte säga vad den handlade om eller avslöja något. :) Jag var helt tagen efter att jag sett filmen. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga att jag tycker om den. Den är skönt men ändå tråkigt att Twilight sagan är slut nu. Filmen i helhet var bra men det finns en stor sak jag störde mig på väldigt mycket i filmen. Sen fanns det en del små saker som jag la märke till i filmen som var konstiga Men de kanske bara är jag som lägger märke till sånna saker! :)
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?