Vinn Twilight biljetter

Första gången jag vinner något så blev det att jag vann 5 st fribiljetter till filmen Twilight Breaking Dawn Part 2. Och såklart behöver jag inte ha hela 5 biljetter till den filmen.
Så jag tänkte tävla ut 4 st utav dom. :)
 
Information om biljetterna:
* Biljetterna gäller bara till filmen Twilight Breaking Dawn Part 2.
* Du kan gå på filmen med dessa biljetter på alla biografer i Sverige.
* En biljett gäller till 2 personer.
* Dock kan du inte boka plats på en biograf och sedan använda biljetterna. Du får helt enkelt gå till biografen och kolla med dom om dom vet om det blir fullt på den föreställningen du vill gå på eller om det finns plats för er. Ni kan gå till dom och fråga så hjälper dom er. (y)
* Du kan använda biljetterna till vilken dag som helst då denna film går. Det behöver alltså inte vara på premiären eftersom de flesta biograferna kommer att visa filmen flera dagar efter premiären.
 
För att vara med och tävla:
* Du måste ha läst informationen om biljetterna. (Som jag nyss skrev)
* Du måste vara 15 år, eftersom filmen är censurerad till det. (Den är från 15 år).
* Du får inte glömma att skriva din E-mail adress så jag kan skriva till dig där om det är du som vinner.
 
För större chans att vinna:
* Följ mig på Bloglovin. ---> HÄR
* Gilla min sida på Facebook ---> HÄR
* Motivera varför just du vill vinna dessa biljetterna.
 
LYCKA TILL! :)
 
 
 
 
 
 


Jag vill vara med och tävla. Använder inte mitt FB-konto för det hänger sig hela tiden och tror det sprider virus så vill inte gilla din sida och riskera att du ska få virus.. Följer dig redan på bloglovin. :)

Varför vill jag vinna? Jo, för jag har en kompis som är helt såld på dessa filmer och hon fyller snart år, då har hon planerat att vi ska vara ett gäng som ska gå och se den filmen tillsammans men problemet är att varken hon eller jag har så mycket pengar kvar (hårt att vara student) så att vinna en biljett skulle ju underlätta enormt då jag då kan bjuda henne på bion.

Hoppas allt är bra med dig och alla dina läsare. Min mail: [email protected]

2012-11-12 // 21:34:20

Åh, vilken grym tävling!

Jag är ett stort fan av twilight-serien (på både bok och film) och likaså min bästavän, som jag gärna skulle vilja bjuda med mig på den Breaking dawn part 2. Det vore så kul att få ge någonting uppskattat till henne eftersom hon ställt upp för mig så många gånger..

Hon fyller dessutom år samma dag på biopremiären är, så det vore grymt att kunna ta med henne på bio som en grym födelsedagspresent! Hon skulle bli så glad! Och om hon inte kan på självaste födelsedagen så går det ju, som du sa, att se den en annan dag också. :D Jag håller tummarna!!


Och såklart följer jag dig på bloglovin och gillar din facebooksida! Kramis :)

2012-11-12 // 21:37:56

Hej har lagt till till dig på bloglovin, har tyvärr inte Facebook.

Jag hade jätte gärna velat vinna en biljett då jag och min sambo inte har varit på bio på 5 år typ. Och för att jag tittade på Twilight 1,2,3 på tv i veckan och var helt fast. Vill verkligen se den sista delen. Ska ladda ner den näst sista på nätet. Så snälla låt mig vinna :)

2012-11-12 // 21:39:42

Jag vill vara med :)
Motivation...JAG VILL VINNA...waow...låter verkligen kreativiteten flöda :)

2012-11-12 // 21:41:34
» Alex

Hej! Nu ska jag försöka övertala dig, haha vi får se hur det här går:) Jo jag vill vinna dessa biljetter för min mamma och jag har sett alla filmer tillsammans och det skulle vara så underbart att få se den här med henne också. Det skulle verkligen betyda mycket, jag vill visa lite uppskattning till henne...Har inte gjort det på länge..:/ Hoppas det var bra!:) Följer dig på bloglovin, gillat facebook sidan! Kram!
Alex

2012-11-12 // 21:42:10

TACK TACK TACK gud vad glad jag blev :) Fick hem biljetten så nu blir det till att skaffa barnvakt och komma iväg på bio med älsklingen. Har ju inte varit ute själva på 3 år eller nåt hahaha.

Tack ännu en gång!

2012-11-16 // 08:12:40




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?