15 Oktober 2012

Kanske var länge sen jag skrev något "vettigt" här. :) Har precis varit ute i garaget och tränat ett tag, så nu känns det i armarna lite faktiskt. :p Ska hoppa in i duschen så fort det finns tillräckligt med varm vatten, och sen blir det väl att sitta framför tv:n resten av kvällen. 
 
Min älskade syster har BF (beräknad förlossning) på Söndag. Herregud den dagen är redan här snart! :D Mamma har gissat på att bebisen kommer på Måndag nästa vecka, och jag gissade på Tisdag nästa vecka. Så vi får väl se vem som är närmast! :) Spännande är det i alla fall. <3
 
Mamma var hos massören nyss och hade sagt något om att jag kanske skulle behöva gå dit, eftersom jag är så jäkla stel i ryggen nacke och axlar. Så om mamma betalar de så går jag gärna dit. :) 
 
Om ni kanske minns så skrev jag för kanske två veckor sen att Emma och jag var i Råsvik och tog lite kort, innan vi åkte på bio. Slänger upp en bild från de i detta inlägg. Och om jag hinner efter duschen så kanske jag kan lägga upp resten av de som blev bra! :) För nu ska jag duscha.
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?