Första mötet med systedotter

Idag fick Eva, Andreas och bebisen åka hem från BB. Eftersom Joel var här hos oss i Mörlunda så åkte dom direkt hit och hämtade honom. Och då fick ju vi träffa den lilla tjejen för första gången också. :) Blev inte så länge så vi ska nog åka till dom på Torsdag igen. :) Hon var iallafall hur söt som helst och inte allt för gnällig. hehe :)
 
Jag var även och träffade läkaren idag. Först kan jag säga att jag fick en remiss till att träffa hals öra och näs mottagningen i Västervik angående mitt öra. :D Än så länge har de gått som jag vill. Nu är det bara att se om landstinget betalar operationen. :p Angående mina knän sa han att jag var lite kobent och överrörlig i benen. Och det är ju inget fel eller sjukdom. :) Men sen var det också nått om att brosket bakom knäskålarna inte var tillräckligt flexibelt för det inte hade växt som det skulle. Och att ont i knäna skulle försvinna om några år. Så det kan man ju hoppas då..
 
Här kommer iallafall lite bilder på bebisen! :D
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?