Lite bilder

Har precis lagt in en massa bilder på datorn från mobilen som jag inte lagt in innan. Tänkte att jag kunde lägga upp dom här också lika gärna eftersom jag har glömt att göra det. :)
 
Några bilder på mig från förra veckan. Var på väg till skolan och satt och väntade på lektion.
 
 
  
 
  
 
När vi åkte till Tranås i helgen så stannade vi på Dollar Store i Eksjö.
Var första gången jag var där faktiskt. :)
 
 
 
  
 
Idag började jag använda min söta Musse Pigg skor! :p
 
 
Mamma jag och Emma var och hälsade på Anna idag också. Och så här snäll är hennes katt. :)
 
  
 
På väg till Anna så stannade vi fört på Netto. Jag köpte dessa goda glassarna! :D
 
 
 
 


awesome, so pretty <3333

2012-10-17 // 20:44:14




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?