6 September

Hej! Ja jag lever faktiskt. Blir så knäpp på att jag inte har något alls att blogga om längre. Så nu blir det mest inlägg på de specifika kategorierna, och det får ni klara er med. :) För just ni händer verkligen ingenting kul i mitt liv. Jag går i skolan tre dagar i veckan och kommer hem. Sen händer inget mer om dagarna liksom. Kommer såklart skriva om något kul händer. :)
 
Nu har jag iallafall helg, och jag vet ikke vad jag ska göra hela helgen. Har ju gått och fått lite ont i halsen och så rinner näsan när den inte är täppt.. Tack mamma..! :( haha. Vill i alla fall försöka hitta på något denna helg. :/ Måste också bara säga att Tomatpanini är goooott. :D Är en fralla typ med tomat smak och massa kryddor. :) Ska försöka hitta ett recept på det. Söt som jag är så får ni också bilder på mig. (a)
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?